Facebook live za brandove i organizacije

Facebook ima 1.6 miljardi korisnika koji mogu pristupiti vašem live streamu

Facebook Live je livestreaming servis koji je nedavno debitirao u Facebook zajednici, a prve su ga koristile medijske kuće. Njegova prednost u odnosu na Meerkat ili Periscope prvenstveno je u dosegu; Facebook ima 1.6 Millard korisnika koji mogu pristupiti vašem live streamu. Emitirati se može na stranici, grupi ili osobnom profilu. U travnju je livestream jednog dana u životu Buzzfeedovih urednika društvenih medija privukao oko 100,00 pogleda.

(Link: digiday.com/publishers/day-life-buzzfeed-uks-social-news-editor-attracts-facebook-live-audience-100000/)

Nadalje, za razliku od Periscopa, prijenos je dostupan za ponovo prikazivanje, iako se može izbrisati. Prednost Facebook Live servisa je i mogućnost uključivanja gledatelja u livestream, koji ga mogu i komentirati.

Kako se može iskoristiti za brendove ili organizacije?

Facebook Live se može koristiti u krizama, kao korisnička podrška, za prijenos evenata i pričanje priče brenda.

Deset konkretnih mogućih primjena su:

Predstavljanja: pohvalite se sa svojim proizvodima ili uslugama. To se može izvesti kroz testne vožnje, demonstracije kuhanja, posjete kućama ili aukcije.
Svirke: dijelite sadržaj s kulturnih ili glazbenih događaja i dosegnite do potencijalne publike velike kao i sam internet. Srednjoškolske predstave, crveni tepisi i rock koncerti nikad neće biti isti.
Vijesti i novosti: ovo je još jedno oružje u arsenalu blogera i novinara. Video nekog predstavljanja se može odmah i podijeliti.
Intervjui: video stream će neizbježno uhvatiti političara kako govori nešto što ne bi trebao u svim predstojećim izborima. Facebook Live je moćno oružje u live intervjuima i diskusijama.
Konferencije: otvorite vaš event publici koja je izvan zidova konferencijske dvorane i uključite ljude puno više nego koristeći hashtag.
Eventi: imate vlastitu video ekipu koja može dijeliti novosti unutar vaše zajednice.
Iza scene: emitiranje uživo će vjerojatno pokrenuti novi žanr izvještaja iza scene, omogućujući organizacijama da dijele pozadinske priče.
Osluškivanje i uključivanje: društveni angažman nije bio toliko istaknut do sad, no društveni video prijenos bi omogućio organizacijama da ostvare istinsku konverzaciju.
Služba za korisnike: samo je pitanje vremena kad će netko emitirati dreku službe za korisnike koristeći video streaming aplikacije i time prisiliti brand da odgovori na istoj platformi.
Osobna videa: svi mi imamo priču za ispričati. Hrabre poznate ličnosti, sportaši, političari i poslovnjaci mogu iskoristiti ovu platformu kako bi ispričali vlastite priče.

Lajkaš? Šeraj!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Close Menu